Je eigen WEBSITE
De basis van je online aanwezigheid
Iedere moderne onderneming heeft tegenwoordig een website. Het is dé manier bij uitstek voor potentiële klanten om je bedrijf te vinden en meer te weten te komen over de producten of diensten die je aanbiedt.
Uitstekende vindbaarheid
Om ervoor te zorgen dat mensen je bedrijf vinden via Google, moet je website voldoen aan de moderne vereisten van SEO (Search Engine Optimization). SEO heeft twee aspecten:
Een logische architectuur. Je website moet technisch gezien een duidelijke opbouw hebben, zodat die gemakkelijk kan ingelezen en geïndexeerd worden door Google.
Voldoende keywords. Je moet de teksten op je website voorzien van voldoende kernwoorden die mensen gebruiken wanneer ze in de Google zoekbalk op zoek gaan naar diensten of producten die jij aanbiedt. Zo kan Google de link leggen met je bedrijf en mensen naar je website sturen.
Maximale overtuigingskracht
Zorg ervoor dat je bezoekers getriggered worden door wat ze lezen. Zorg dat je werkt met een helder overzicht van je diensten, een duidelijke value proposition en voldoende call-to-actions. Enkel wanneer je teksten al deze elementen bevatten, vergroot je je kansen om van een bezoeker een betalende klant te maken.